pondělí 17. ledna 2011

Ironkap a rok 2010

Nemesis

Své povídání o hudbě jsem ukončil po mixtapu Ironkap a u zrození hrdiny. Podzim roku 2009 jsem se na chvíl odmlčel a začal sbírat materiál. Parťák Grimy měl rozjeté svoje projekty a já se rozhodl, že udělám Ironkapa dvojku. Měl jsem napsáno asi 10 věcí a nakonec jsem použil jen jednu jedinou a to song Proč ne. Je celkem legrační, že v lednu roku 2010 jsem neměl tušení, že udělám desku. Měl jsem jeden beat od Fatta, jeden od Ondry Žatkuliaka a jeden od Prixxe. Dál jsem našel jeden sampl a Grimy mi z něj udělal přesně takový beat, jaký jsem chtěl. První vznikl Dům voskovejch figurín a Brainwashing. Potom Nemesis a Force Unleashed. No a vzhledem k tomu, že textů bylo víc a víc, řekl jsem si, že udělám desku. Poprvé v životě jsem si užíval nahrávání desky ve studiu s pocitem, že o své songy nepřijdu. Ondra Žatkuliak a jeho Rooftop studio mi poskytli skvělé zázemí. Víceméně vše šlo hladce. Nejvíce mě potrápily songy Ona a Stíny. Byly nahrávané jako předposlední věci. Asi nikdy jsem nebyl větší kritik, než právě tady. Jsem rád, že nakonec dopadly takto.

Rok 2010, Kruh a 12 Jewels

Rok 2010 byl podle většiny mých známých rokem, kdy se nedařilo. I v mém životě nastaly velmi významné změny a zažil jsem těžké obobí starostí o mé nejbližší, proto jsem rád, že se snad blýská na lepší časy. Pro mě byl ,,rok Kruhu,, symboličtější víc, než kdy jindy.
Mám rád symboly. Když vezmu svou oblíbenou filozofii, tak podle nejvyšší matematiky je 10 kruh. Kruh je symbol pro dokončení cesty. Samozřejmě si to každý může vysvětlit po svém, ale já nabízím svoje vysvětlení. Na první pohled kruh nemá začátek ani konec. Je možné, že budete v kruhu běhat několik let a nikam se nepohnete. Pro mě byl můj symbolický kruh v tom, že jsem potřeboval vyřešit svůj vnitřní boj. Pocit, že se sebou nejste spokojení, ale nemůžete se ho zbavit. Pořád vám něco chybí. Víte jak se chovat, ale nechováte se tak a pořád čekáte na nějaký impuls nebo blesk z nebe, který vše vyřeší. Občas je lepší počkat, protože jsem se rozhodoval x krát co mám dělat, jak to mám dělat a ptal se co bude dál. Když najednou přišel ,,můj blesk z nebe,, věděl jsem přesně jak se pohnout a co udělat.

12 Jewels (12 klenotů)

12 klenotů je číselná kombinace nejvyšší matematiky a abecedy. Má přesně dané pořadí a ve zjednodušené verzi je to 12 klenotů, které hledá v životě každý muž. Muž vzhledem k tomu, že tato filozofie je součástí náboženského ideologie, která vznikla v roce 1964 v Harlemu (New York) a má velmi blízko k Islámu - vychází z něj.
Více  zde.


12 Jewels


  1. Knowledge
  2. Wisdom
  3. Understanding
  4. Freedom
  5. Justice
  6. Equality
  7. Food
  8. Clothing
  9. Shelter
  10. Love
  11. Peace
  12. Happiness


Symbol pro kruh jsem zmiňoval výše. Rok 2010, pro mě byl rok uzavření kruhu, ale zároveň i nalezením desátého klenotu. 
Pokud bude symbolika vycházet i nadále čeká nás knowledge, knowledge rok. (Rok znalostí) a také rok míru.

Takový byl můj rok 2010. Dnešní článek byl více filozofický, než by někdo od návodu, jak se stát hrdinou čekal. Věřte, že pravý superhero musí umět překvapit.

Přidávám tématickou hudbu k článku. Enjoy. Pokud vás něco zajímá. Pište na Kap@manyfaces.cz






Žádné komentáře:

Okomentovat