pátek 21. ledna 2011

Superhrdina, orientace a image

Jako každý správný superhrdina musíte zapracovat na image. Vymyslete si neotřelé hlášky, vtipy a působte na lidi tak, že jste vždy o krok na před. Superhrdina je výhradně heterosexuál. Žádná jiná kombinace není přípustná. Jen superhrdinka může být zmatená. Netoleruje se ani změna pohlaví. Důležitý je oděv. Batman a Spiderman jsou ze hry, protože jejich obleky přesáhly gay faktor 7. Dare Devil slepý. Želvy Ninja, jsou mutanti. Dobrý příklad je Ironman. Snad jen Tony Stark si mohl odpustit trapnou kopii IronKapa, ale jinak se řídil doporučeními na výbornou.

Musíte si vybrat město, kde budete superhrdinovat a koho budete chránit. Já chráním sebe v Praze. Naprosto kritická věc je právě zmiňované město. Na co je superhrdina z venkova. JZD si zvládne ohlídat místní zemědělec. Využijte svůj talent jinde. Vyzařujte krásu, myjte se, okouzlujte ženy, pijte alkohol.

Natáčejte videa z vašich pitek a tahů a posílejte mi je. Brzy bych rád zavedl video a foto sekci na tomto blogu. Názorný materiál pomůže ve studiu. Přikládám krátkou klasickou baladu na dané téma.

Jsem v novým stádiu, ale zpátky ve tvým rádiu,
rádius jde do všech směrů, vládnu mečem jak maximus.
Lidi jsou superhříšní a já jsem superhříšník
když přijdu, kasíruju, jako starej číšník,
miluju zvuk všech číší a když chlast mě ničí,
stejně tak miluju, když při souloži ženská křičí.
Nejde už zůstat slušný, jsem společnosti tolik dlužný,
splácím to, jak se dá, nemám ustláno na růžích.
Stejně jsem globální, mý podání není normální,
a tyhle řádky jsou tak možná k posrání.
Smějou se všichni vylitý, dokuď nejsou poblitý,
pak si radši zalezou a proklejou svou Hennessy.











Žádné komentáře:

Okomentovat