sobota 18. srpna 2012

Kapnada day two, poprvé v práci

White rock feat. Pacific Ocean
Včera jsem vyrazil poprvé do práce. Makám pro Čecha jménem Karel. Je to sympaťák, co utekl za Bolšánů a celkem se mu tu povedlo rozjet kšeft. Dělal jsem zatím na jeho domě okapy a montoval nábytek. Poté jsme se šoupli na druhou stavbu, kde staví svůj dream house. Jen jsem obhlédl, co mě čeká do budoucna a pokračovali jsme do White Rock a Surrey. White Rock a určitá část Surrey je přímo u Tichého oceánu. Takové kanadské Beverly Hills. 
výhled z garáže


Pár faktů přímo z místa. Za milion korun si zde nekoupíte ani garáž. Vancouver je ofiko nejdražší místo na bydlení na světě. Takže když pak jedete kolem baráku za 55 miliónů dolarů máte pocit, že jste trošku jinde. Moje klasika je, že vždycky řeknu nahlas něco co je trapný, blbý nebo naprosto jasný během následující chvilky. No tak koukám na ten barák a říkám, že za miliardu korun bych si uměl představit větší. Karel se na mě tak soucitně podíval a říká. Ale tohle je barák jen pro personál a garáže pro personál. Říkám na rovinu, že bych klidně dělal zahradníka. 

garáž na Ferrari
Poté jsme dojeli na místo, kde jsme dělali odpady. Člověk, který se živí tím, že hledá ropná pole si na zahradě začal stavět garáž na svých osmnáct aut, převážně Ferrari. Prý vydělává 60 000 dolarů denně. Asi zajdu na brigádu. White rock a Tichý oceán je neuvěřitelný. Stál jsem na konci světa a čuměl jako vrána. 
Ráno chodím plavat (respektive jsem dnes začal) máme k dispozici bazén, posilovnu a hřiště na hokejbal. Tak si plovu a najednou na mě začal mluvit Kanadík. Jestli prý cvičím, tak jsme si pokecali. Já se ptal kde je nejbližší florbalový klub. No vypadá to, že hokej se tu hraje všude, ale florbal vůbec neznají. Je srandovní se bavit s Kanaďanem o NHL, je to naprosto vážná věc, přes kterou nejede vlak. Tak jsme zavzpomínali na Gretzkyho, Lemiuexe, Jágra a Sakica. Na Canucks musím zajít hned jak začne liga, prý je to zážitek, i když nejlevnější lístek stojí 100 Kanaďanů aka 2000 kč. 
Pracovní vůz
Dopoledne jsme poklidili kuchyň protože pod dřezem, kde je koš jsme objevili ostrov pokladů, což jsem nevydýchal a tak jsme drhli.
Odpoledne jdeme na chill k Pacifiku, lidi se v tom prý normálně koupou tak uvidíme. Zima prý začne za měsíc :). 

sejvovač banánů :)
Kanaďani jsou vtipní lidé. Nejenže můžete legálně vycamrat jedno pivo před jízdou, ale i všichni jsou tak nějak v klidu. Spolubydla nám přinesla Angry Birds gumové želé páč jsme jí řekli, že máme rádi angry birds, takže si jdu žvejkat bonbony a jdem k moři.
New info brzy

Žádné komentáře:

Okomentovat