úterý 21. srpna 2012

Gravel pit, Vancouver, Pavelec


Tichý oceán
Je tady další příspěvek, tentokrát to spíš omezím na zážitky, které se udály během posledních dní. V sobotu jsme byli konečně u Tichého oceánu. Je celkem teplý, ale koupání v něm není žádná hitparáda. Spousta trávy a pláž je veřejná, psi na volno (důvod proč je voda tak teplá) noo raději si vystačíme s bazénem. 

Olympijský oheň
V neděli jsme s Kačkou vyrazili do Vancouveru. Hodil nás tam Karel s rodinou, dal nám mapu, pokyny a rozešli jsme se. Prošli jsme část zvanou Downtown, je to takové centrum města. Pro Pražáky asi jako z Václaváku na Staromák. Hlavní ulice se jmenuje Robson street, taková 5 avenue. Jsou zde všechny krámy, restaurace a vede skrz celý poloostrov. Nejzajímavější pro mě bylo Canada Place, vedle kterého je pořád Olympijský oheň a vyrážejí odtud lodě na Aljašku. Další super zastávka byla u Rogers Areny, kde hrají Canucks, před vchodem v nadživotní velikosti na vás čumí Daniel Sedin, Roberto Luongo a je vidět, že hokej je tu opravdu doma. Doufám, že NHL letos začne, jinak mě asi trefí šlak. 
Rogers Arena
Downtown










Nicméně jsem se zastavil ve fan shopu a koupil si svůj dres Canucks, chodím v něm nakupovat a lidi mě milují. Musí se nechat, že přímo v Downtownu je draho. Jídlo i o půlku dražší než u nás v Surrey. Oblečení srovnatelné s Prahou. Boty levnější. Cesta zpátky byla ve znamení hanby, protože jsme se vinou špatného signálu nedohodli s Karlem, který na nás přes hodinu čekal.
BC

Včera jsem byl druhý den v práci, pokračovali jsme v práci na garáži pro 18 Ferrari. Kromě toho, že jsme málem spadl z lešení, to šlo jako po másle a na konci dne jsem poznal majitele. Takový sympatický chlapík, člověk by neřekl, že doma přehazuje zbytečné miliony. Ptal se mě jestli hraju hokej, že prý jsem dost dlouhý. Tak mu říkám, že florbal. Nikdo tu nezná florbal, musím to přirovnat k hokejballu a pak se trošku chytnou, ale i tak jsou nedůvěřiví. Ptal se mě jestli jsem měl dobrou smlouvu, tak jsem se jen usmál a vysvětlil mu, že jsem platil já abych mohl hrát. To už vůbec nepobral. Ještě jsme si popovídali o Pavelcovi, jestli ho prý znám, když jsem řekl že znám a věděl jsem, že chytá za Winnipeg, uznale pokýval hlavou nechal mě. Cestou domů jsme potkali Karlovi známé, kteří nás pozvali do své plážové restaurace na čtvrteční uvítací pivo a možná zaměstnají Kačku. Uvidíme ve čtvrtek.

Dnes jsem měl tu čest se seznámit se slovem Gravel. Doteď jsem to znal jen ve spojení Gravel Pit, což je jedna z mých nejoblíbenějších skladeb od Wu-tangu. Gravel slovník překládá jako siláž. Nooo a já jsem zjistil, že to znamená i štěrk. Jednoduchá rovnice -> lopata plus kolečko, cesta, kde je moc štěrku a garáž, kde je ho málo feat. já. Trošku problém byl, že garáž měla ve vyšších místech 180 v nižších 160 čísel. Já mám 190 takže jsem si párkrát přepnul do češtiny a vyříkal si to s trámem. Ten si to vyslechl. Je celkem příjemné vědět, že vám nikdo nerozumí. Za celý pracovní den jsem si vykopal, jsem si převozil, jsem si zahladil, jsem si vyplel a jel domů. Check out my graaavel pit....

Žádné komentáře:

Okomentovat