úterý 5. dubna 2011

Ironkap a Stíny

Stíny je název mého nového videoklipu, který vzniknul v Shoutouts produkci. Velký poděkování Martinu Hráškovi za celou realizaci projektu a Shoovi za hereckou spoluúčast.

Když jsem přišel s nápadem udělat Stíny, setkal jsem se často s otázkou proč. Na Nemesis jsou prej i lepší songy. Pro mě jsou Stíny jeden z nejlepších tracků, co jsem kdy napsal a nahrál. Rozhodně jsem se s ním natrápil nejvíc. Každý z nás si nese nějaké Stíny. Z rostoucím věkem roste i vážnost problémů. Určitě každý zažil situaci, kdy se zachoval, jak by neměl, nebo zažil dobu, která ho poznamenala. Zvláštní je, že právě v tuhle dobu se spoustě lidem kolem mě sesypal život. Nejlépe ze všech na to reagoval můj kamarád. ,,Jsem teď dole, mám depku, ale vím co chci. Po dlouhý době. Všechno tohle ze mě udělá silnějšího člověka.,, Proto je tohle věnované všem, co nepřestávají bojovat.

There is no progress without struggle.    Vinnie Paz



Žádné komentáře:

Okomentovat