neděle 15. května 2011

Ironkap a Gary Alford


Tentokrát bych rád věnoval článek svému kamarádovi. Gary je člověk, kterého jsem potkal v Londýně v roce 2008. Gary je neúnavný party boy a zároveň splňuje naprosto všechny definice pravého umělce. Bohém, velmi výstřední přátelé, neuvěřitelný talent a totální nedocenění jeho díla. Potkal jsem ho v backstagi po RZově show, tehdy bylo těsně před vydáním Digi snacks a právě Gary přinesl artworky na cover. RZA nakonec vybral tento. Zajímavé na tom bylo to, že nedonesl 5-6 skic, ale knihu, plnou Wu artworků. Velmi tlustou připomínající rodinné album.

Na hotelovém baru jsme se dali do řeči. Pil jako Čech, takže konverzace nebyla vůbec žádný problém. Navíc je to velký Wu-fanda a krom Wu poslouchá i věci typu Jedi Mind Tricks, Mobb Deep atd. Nicméně poprvé jsem ho pořádně zaregistroval až na pokoji, který nám Kinetic dal na noc. Gary tehdy ještě se svou přítelkyní ulehli na zem a říkali, že nás nebudou rušit. Nechápal jsem proč je tak milej na dva Čechy, ale nevadilo mi to. Dali jsme se do řeči a do pití. Po 40 hodinách beze spánku už člověk začínal alkohol silně cítit. Takže když jsme v 7 ráno odcházeli, byl jsem už hotovej. Gary ovšem nezničitelně pokračoval v tahu dál.



Po roce jsme se dostali do Londýna znovu, tentokrát s Grimym a Shoem, kteří netušili jaká je Garyho výdrž. Po telefonu jsme si dali sraz na Tottenham Court Road, která nepatří mezi ty nejklidnější místa v Londýně. No Gary si nechal narůst vlasy, ale nic ze sebe neztratil. Když jsme skončili ve tři ráno na Kings Cross a on se snažil sbalit strašně, ale strašně hnusnou Němku byl jsem totálně v koncích. Gary je jeden z členů mojí tzv. ,,worldwide family,, a rozhodně doporučuji prohlédnout jeho dílo. Vzpomínek na něj mám víc, ale jako představení a vzdání úcty tento článek stačí. Pokud by někdo měl zájem určitě si může i jeho dílo koupit.

http://www.facebook.com/group.php?gid=43844759215











Gary and SHO collabo.

Žádné komentáře:

Okomentovat