neděle 30. prosince 2012

IronKap a 2012

Je to tak přátelé, 2012 je za námi a já dnes hodně rekapituloval. Pro mě byl 2012 rokem asi zatím největších dosavadních změn v mém životě. Co tedy dobrého i špatného přinesl? Skončil jsem svůj studentský život a vesele se přihlásil na pracák. Po pár měsících jsem zjistil, že to úplná pecka není, takže jsem se společně s přítelkyní rozhodl utéct za moře. Ještě před odjezdem, jsem si nechal rozřezat nohu, naštěstí v tu dobu vyšlo Diablo 3, jinak nevím, co bych dělal.

Po svém odjezdu z Čech jsem poprvé ochutnal co znamená stát na vlastních nohách, bojovat sám se sebou a snažit se odpovědět na to, co je moje role. Velké pozitivum je, že se člověk podívá na místa, které jsou z Čech těžko dosažitelná, velká nevýhoda je to, že si uvědomíte, jak moc vám dokážou chybět naprosto obyčejné věci třeba typu rohlíky, přátelé ale i místa a události. 



Co se týče mé hudební ,,kariéry" pro ni byl rok 2012 zatím nejzlomovějším rokem. Na Vánoce 11 jsem vydal mixtape Almighty Ironkap a zároveň jsem pracoval na svém snu, na desce 911 společně s Kineticem. Po Vánocích jsem se stal členem Slick Talkers, díky Nironicovi a poznal jsem úplně nový team, než na který jsem doposud byl doposud zvyklý. Shoutouts stagnovalo a narozením malého Matyáše Hráška postupně upadlo pouze v jméno, za což se nikdo nemůže zlobit. Gratulace Hráškům k přírůstku. V létě jsem konečně dodělal 911. Dalo by se říct, že na tomto díle mají prakticky stejný podíl 4 lidé. Kinetic 9, Já, Ondřej Žatkuliak a Ondřej ,,SHO" Havlíček. Je to společný produkt a všichni na něm mají stejný podíl. Za což všem patří obrovské díky. Minulý rok jsem zažil i svůj asi zatím nejlepší koncert. Můj rozlučkový koncert v Popocafepetlu na Újezdě dopadl přesně tak jak měl a já se mohl náležitě rozloučit. V roce 2012 se ale objevil ještě jeden člověk, který sehrál velkou roli a to Marpo. Začalo to jako jeden song, klip a vznikla z toho společná crew/movement. Byl to on, který dal neuvěřitelně velký support věcem, které by ho nemusely zajímat a za to mu patří obrovský dík. Svou roli sehrál i Tony, který pomáhal a ukázal se jako další schopný člověk. Díky Tony.




Poté už nastalo stěhování do Kanady a všechny zajímavější zážitky jsou tady na blogu, takže je nemá cenu opakovat.

Velké poděkování za tento rok patří tedy: SHO, Kinetic 9, Ondra Žatkuliak, Marpo, Nironic, Johnny Youngblood, Fremis, C-Monts, Mr. Sulo, Vladimir 518, TONY, Marty Hrášek.
Mojí crew: Grimy a Paasha!! 

Všem, co stáli za mnou i se mnou, když se dařilo a když bylo zle. Uvidíme se brzy. 2013 bude náš rok!!! Šťastnej novej rok!


Žádné komentáře:

Okomentovat