sobota 2. března 2013

IronKap remixtape

Co se týče mojí tvorby, vždycky se rád dívám dopředu a snažím se posouvat nastavenou úroveň výš. Tím pádem nerad se pitvám ve svých starších skladbách a ani nejsem příliš velký fanda remixů. Proč tedy Ironkap remixtape? Všechno začalo tak dva roky dozadu, kdy se na scéně objevil Fremisbeatz. Nejdřív jsem si myslel, že je to jen další z řady producentů, který chce udělat remix a nic víc. Nicméně jak šel čas zjistil jsem, že tenhle člověk to myslí naprosto vážně a navíc na sobě neskutečně maká. Udělali jsme spolu pár společných věcí a on mě poprosil o akapely z mého mixtapu Ironkap z roku 2009. Přiznám se, že svoje akapely jsem málokdy někomu poslal, ale souhlasil jsem. I když mi to ze začátku přišlo jako docela bláznivá výzva. Když jsem slyšel první nástřel, byl jsem víc než překvapený. 
Nejen, že některé skladby byly lepší než originál, ale jako celek to prostě sedělo neskutečně. Proto jsem se rozhodl tomu dát finální podobu. Za mé neustálé buzerace Fremis opravil všechny nedostatky a vy se můžete brzy těšit na Ironkap remixtape by Fremisbeatz. Vezmu vás zpátky do roku 2009, protože mě samotného to vzalo do doby po desce Hodně tváří, kdy se zrodil superhrdina. Nyní o 4 roky později ho Fremis oživil. Vše samozřejmě podtrhnul SHO, který udělal neskutečný cover. Oběma patří moje obrovské díky.

tracklist:

IronIntro
Prohlášení
Chceš podojit krávu
Je mi to jedno
Musim jít dál
Co po mě chceš
Superhero
Ostrý meče 3
Kde jsme
Jenom jeden

bonus: Nutcase feat. Candy Mane, Johnny Youngblood, Nironic (unreleased)
bonus: Díky (Almighty Ironkap)

Žádné komentáře:

Okomentovat