neděle 2. září 2012

Ve Vancouveru slunečno místy zataženo, Japadog, Coal Harbor, Stanley park,

Za poslední týden se nestalo vůbec nic výjimečného co by stálo za blog. Proto tento příspěvek bude spíše o fotkách. Moje práce pokračuje pořád stejně akorát začíná přitvrzovat, jestli to takhle půjde dál tak ke svému východnímu akcentu přidám i východní look. V sobotu jsme vyrazili do Vancouveru, kde měl být v Downtownu festival jídla. Trvalo to čtyři hodiny než jsme dorazili, kvůli šílené zácpě a nakonec místo food festivalu byla uzavřená jedna ulice a tam cca 6 stánků. Tak jsme se sebrali a vyrazili po svých. Tentokrát jsme šli od Canada Place až do Stanley Parku. Pro přiblížení je to jako v Modřanech cyklostezka u Vltavy. Cestou jsem si dal Japadog, což je japonský hot dog, který miluje Ice Cube. No byl to docela zážitek hot dog s mořskou trávou a teryiaky omáčkou, jo byla to bomba. 

Coal Harbor je krásná čtvrť a celá pobřežní promenáda stála zato. Když jsme došli až do Stanley Parku, který prý sám od sebe zabere celý den, otočili jsme to. Kačka se nějak necítila, tak jsme pomalu vyrazili k domovu. Nová cesta Sky trainem přes Richmond byla ještě lepší než přes Surrey. Takže jsme se v pohodě dostali domů. Já do Vancouveru musel vyrazit ještě dnes sám, protože jsem chtěl lístek na Macklemora, který vystupuje ve Vogue theatre 13 října. Když jsem dorazil na místo, zjistil jsem, že 13 je beznadějně vyprodáno, ale naštěstí přidali ještě jedno datum a to hned den poté. Naštěstí tam ještě pár míst bylo, ale taky už bylo almost sold out. Za 25 dolarů jsem koupil lístek a těším se na svůj první kanadský koncert. Více už na fotkách a snad brzy už bude i video, protože bych chtěl rozjet videoblog. 

















Žádné komentáře:

Okomentovat